Home Page
English
Έναρξη Λειτουργίας Επιχείρησης Κινητής Τηλεφωνίας

Παγκόσμιος τηλεπικοινωνιακός οργανισμός απέκτησε άδεια λειτουργίας σε νέα γεωγραφική περιοχή με αυστηρές δεσμεύσεις ως προς την ανάπτυξη της γεωγραφικής κάλυψης του δικτύου κινητής τηλεφωνίας.

Η ομάδα μας συνεργάστηκε στενά με τα ανώτατα στελέχη του πελάτη για την εκπόνηση του αρχικού επιχειρησιακού σχεδίου ανάπτυξης των εργασιών και λειτουργιών της νεοϊδρυθείσας εταιρίας. Σε λιγότερο από τέσσερις μήνες, παρουσιάσαμε προτάσεις για το κατάλληλο επιχειρηματικό μοντέλο ανάπτυξης σχετικά με το roll-out σχέδιο. Επιπλέον, η ομάδα των συμβούλων μας πρότεινε τις κύριες ενέργειες στον τομέα του μάρκετινγκ, της στρατηγικής ανθρώπινου δυναμικού και των απαιτούμενων διαδικασιών για την εισαγωγή συγκεκριμένων υπηρεσιών στους πρώτους τρεις μήνες εμπορικής λειτουργίας. Τέλος, η ομάδα μας συμμετείχε ενεργά στη δημιουργία του εμπορικού ονόματος και τη διαμόρφωση της επικοινωνιακής στρατηγικής.

Μετά την πάροδο ενός έτους από την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας, η εταιρία κινητής τηλεφωνίας είχε διεισδύσει στην αγορά και είχε επιτύχει τους στόχους που είχαν ορισθεί αρχικά στο επιχειρηματικό σχέδιο.

Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών

Μια εταιρία που δραστηριοποιείται στον κατασκευαστικό κλάδο ενδιαφερόταν να καθορίσει τη βιωσιμότητα μιας νέας γραμμής υπηρεσιών. Στην Temagon ανατέθηκε η εκπόνηση μιας μελέτης σκοπιμότητας, μέσω της οποίας θα προκαθόριζε τις στρατηγικές κατευθύνσεις για την εισαγωγή της νέας υπηρεσίας.

Αρχικά, πραγματοποιήθηκε έρευνα αγοράς που αποσκοπούσε στην ανάλυση της νέας γραμμής υπηρεσιών και στην πιθανή αποδοχή της από την τοπική αγορά και ακολούθησε η ανάλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος της εταιρίας, ώστε να εντοπισθούν τα δυνατά και αδύνατα σημεία της. Η ομάδα μας αξιολόγησε το εξωτερικό περιβάλλον και εκπόνησε μια μελέτη σκοπιμότητας που περιελάμβανε εναλλακτικές στρατηγικές και, ως εκ τούτου, προτάσεις για την εισαγωγή της νέας υπηρεσίας.

Ανάπτυξη Δικτύου Πωλήσεων

Μεγάλος τηλεπικοινωνιακός οργανισμός ανέθεσε στην Temagon το σχεδιασμό και την ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων του. Οι κύριοι στόχοι αυτού του έργου ήταν η αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και η διατήρησή της στο επιθυμητό επίπεδο, η αναβάθμιση του ρόλου του ανθρώπινου δυναμικού με σκοπό τη βελτίωση της απόδοσής τους και η αποτελεσματική προετοιμασία του οργανισμού για τον επικείμενο ανταγωνισμό λόγω της απελευθέρωσης της αγοράς.

Η ομάδα μας, σε συνεργασία με τα στελέχη του πελάτη, ανέλαβε την εκτίμηση των προοπτικών της αγοράς, ανέλυσε το εσωτερικό εργασιακό περιβάλλον, πραγματοποίησε τμηματοποίηση της αγοράς ανάλογα με τους πελάτες - στόχους, σχεδίασε και ανέπτυξε το δίκτυο πωλήσεων με βάση τις οργανωτικές ανάγκες του πελάτη.

Οι ομάδες μας, σήμερα, παρέχουν συμβουλευτικές υπηρεσίες που διασφαλίζουν την ομαλή υλοποίηση αυτού του δικτύου πωλήσεων, την επίτευξη των στόχων πωλήσεων και παρακολουθούν την επίτευξη στόχων και το βαθμό ικανοποίησης των πελατών του τηλεπικοινωνιακού οργανισμού.

Αποστολή Σελίδας Εκτύπωση Σελίδας